söndag?

hej hej hallå
det känns som söndag idag. Varför?
Egentligen borde det kännas som torsdag typ eftersom jag åker hem imorgon efter lektionen.
Förresten ringde pappa igår och sa "du behöver ju inte köpa någon biljett hem" -detta har jag redan gjort eftersom jag beställde både dit och hem samtidigt. Bella har nämligen börjat löpa så jag kankse får åka bil hem på måndag.
That would be nice. Jag ska ju ha tintin, men de thar jag väl sagt?
Nicole gick hem vid tre typ, det var mysigt att ha en inneboende i några dagar :)

Idag har jag skrivit klart uppsatsen & kollat på vampire diaries. Nu ska jag städa och diska, så jävla kul. Enligt Nicole så städar jag alltid, det kan nog stämma att jag säger det men sen så sitter jag bara kvar på arslet i den här jävla stolen, haha. Jag städar dock alltid innan jag åker hem, det är ju mycket roligare att komma till en städad lägenhet när man kommer tillbaka än att komma till ett jävla bombnedslag. Eller hur?

Så nu ska jaaag.. sitta här en stund till och sen fixa mat, städa o diska. Puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0