repor

hejhej och god morgon!
Idag när jag tog upp datorn upptäckte jag något som inte var så kul, min dator har fått repor!!! MASSOR.
Jag insåg snabbt att det var från tidningen (som jag la på datorn så att den INTE skulle få repor) Jag hade hittils lyckats klara mig undan repor, jag kanske hade 2-3 stycken som inte syntes så mycket men nu jävlar. Aja man får väl skylla sig själv att man inte tog datorväskan, det är sånt som händer liksom. Jag tyckte bara att jag skulle vara smart. Dock hade det nog inte gjort någon skillnad om jag hade haft dataväskan istället (med tanke på vikten alltså). Aja, det spelar ingen roll nu och det är alltid lätt att vara efterklok. Själva datorn är i alla fall hel och det är väl huvudsaken, eller?!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0