phew!

hejhej på er!
sitter vid datorn (nähä!?) och det är väl i princip det jag har gjort hela dagen. Har pluggat, unit 3 + 4 i linguistics. Ska egentligen plugga en unit till idag men jag orkar inte, vill inte så jag skiter i det. Tänkte mer lägga mig i sängen med datorn och titta på sex and the city eller nått.

jaha så.. helgen då? den finns ju faktiskt dokumenterad i bilder på facebook så ni kan ju kolla där istället.
Annars har jag inte väldigt mycket att säga mer än att jag är tom. På känslor. En annan sak var att det kom som ett bombnedslag idag när jag insåg att jag har ljugit för mig själv väldigt länge nu..

okej men nu satte jag på MMMbop! hihi, fett kul. 90 tals musik på spotify! :D
Jag önskar tills alla tentor är avklarade just nu. bara.. poff.... och snällaaaaaaaaa låt dom va de.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0