PENGAR

Läs inte om ni inte är intresserade av mina fina uträkningar.

Jag säger det igen, JAG HATAR PENGAR
Sitter och funderar på om det bästa egentligen vore att säga upp lägenheten redan i maj, det skulle betyda att jag hade EN hyra att betala. Nicole tycker att jag ska vänta o se om jag kommer in.
Satt och räknade lite på hur mycket jag skulle behöva betala och egentligen har jag väl pengar så det räcker till alla hyror utom en.
En sak som ställer till det är att det inte ens är säkert att jag får pengar OM jag kommer in, det behöver jag poäng för.
På tal om poäng så har varken jag eller Ida fått poäng för fysiklabbarna (2,5hp) vilket var helknas eftersom vi har gjort dom och det var inte direkt hårda krav på dom. I alla fall så mailade jag den ansvarige och han sa att dom inte hade fått in den sista, wtf?!
Vi skickade in den för hand. suuuug.
Så nu skrev jag det, vi får väl se om vi måste skriva om hela eller om vi slipper. MDH är virrigare än GUC.

Jaja, i alla fall.
Just nu har jag 17,5 poäng, borde ha 20.
På engelskan återstår det;
INL1 (LiC, 11 poäng ifrån)- 5hp
INL2 (Litteratur)- 2,5hp
INL3 (Lingvistik)- 2,5hp
LAB1 (uttal, den här har jag klarat)- 1hp
SEM1 (80% deltagande för LiC, den här har jag klarat)- 1hp
SEM2 (80% deltagande för litteratur, den här har jag klarat)- 1hp
SEM3 (80% deltagande för lingvistik, den här har jag klarat)- 1hp
TEN1 (LiC)- 5hp
TEN2 (Litteratur)- 4hp
TEN3 (lingvistik)- 4hp
TEN1 (fysik)- 3hp


jag behöver alltså klara 17,5hp till. Jag kommer (med största sannolikhet) få 8hp för INL1 (LiC) och så SEM1+2+3. Detta betyder att jag endast behöver klara 9hp, det borde jag klara.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0