körlektion1

hejhejhallååå
har precis.. eller typ för en halvtimme sen.. nej.. kankse en kvart.. kommit hem från körskolan och körlektion nummer 1. Det gick förvånansvärt bra, jag stressade inte (så mycket) och såfort jag fick motorstopp så klarade jag det på nästa försök. Detta är ett enormt framsteg från stressen jag har när jag kör hemma. Dessutom är det nog lättare att köra i en mindre bil har jag nu fått för mig. Men jag vet inte.
Jag ska i alla fall köra som en tok nu innan intensivkursen börjar, vecka 24. får se hur mycket jag hinner.
"det är ju bra om du kan kolla igenom hela körskoleboken innan kursen börjar" eeeh. jaha. hur ska jag hinna det då?
typ lägga ner bloggen eller? kommer INTE på fråga.
nej nu skojade jag ju. Läser man lite varje kväll kommer det där också lösa sig, allting kommer bli skitbra!
nu tänkte jag att jag skulle skapa en ny kategori som ska heta körkort... eller nått sånt mycket roligt.
Så kan jag liksom.. titta tillbaka sen om ett år och se om jag lyckades (Det förutsätter jag dock att jag gör)

bye bye my lovers!

Kommentarer
Postat av: Lennnnno

Shiet varningvarning håll er i garagen, anki övningskör!! (;

Snart kan vi streetraca anki :D

2010-05-05 @ 10:02:49

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0