jordgubbar och glass

åååååh
jag överraskade mig själv med den rubriken
jag sitter just nu ute vid poolen. ska börja läsa Sula. Ligger bara en timme sen i planeringen vilket är sjukt bra. Egentligen eftersom det tog 30 minuter att göra det jag skulle göra på 1,5 timme. sen lagade jag mat också såå..
I alla fall ,rubriken. oh shit vilken stor humla................
eeh men ja, jag fick värsta sommar känslan, lite flashback till förra sommaren som förövrigt var ASGRYYYYM!! Tänk om den här kunde bli LITE som den.. assså jag dör. humlan satte sig nästan på mig............. men.. aa.. om den här sommaren, 2010 skulle bli LITE som förra sommaren så skulle den bli grym.
okej helt ointressant inlägg så nu säger jag tack och adjö för idag, och säger hej till Sula! Puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0