get out

halloo. har läst 10 kapitel i Holes idag, ska läsa 10 till senare.. Nu ska jag kolla lite vad som händer i England också, egentligen vill jag bara sova.

Det stod nyss en bil här utanför och blinkade och jag insåg att jag ville köra mer bil, jag vill ta körkort NUU.. köra iväg bara. Med hög musik. Helt själv. Gud va skönt :)

Aja, idag ska jag även vara duktig o laga spagetti och köttfärssås. Det var länge sen jag åt det även fast det känns som att jag gjorde det typ förra veckan. Egentligen har jag inte lagat det hemma sen i höstas..
mumsigt är det i alla fall!
Jag har ju gjort upp en matlista för hela maj så att jag slipper köpa massa dyr mat, hihi :) FETT BRA.

nu blev jag helt plötsligt lite piggare så nu ska jag plugga igen.
puss

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe vilka mer skaffar valp ?:P

2010-05-04 @ 22:20:30
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: aha okej, men det är myspys med hund :)

2010-05-04 @ 23:07:28
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0