dizzy

jag har nog inte varit arg på länge, inte såhära
(nu skiter jag fullständigt i om du läser "för jag kan inte bry mig mindre")
jag ORKAR inte med vissa människor
och nu blev jag yr och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, egentligen ville jag bara smälla dig på käften men det gick ju inte nu så jag blev yr istället.
Men det jag skulle säga
när jag är arg så är jag arg i typ 5-10 minuter sen går det över
nu är jag glad igen liksom, jag gick ifrån datorn och helt plötsligt fick jag största smilet i ansiktet, hehe.
If this is the way you want it to be then fine by me, asshole.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0