dig också

hej!!!
jag vet att jag är sämst på att uppdatera när jag är hemma men ni får faktiskt hålla er! JAG HAR JU ETT LIV. Eller?
haha
idag blev det ändrade planer, totalt. Jag skulle åkt hem, varit i västerås typ ... NU.. och pluggat aset av mig, gått i skolan imrogon. Fram tills i morse, kånkandes på min stora röda gamla fotbollsväska kom jag till jobbet, irriterad över att kortet inte funkade, mötte annika och martina varpå annika säger: ska du åka hem nu?
jag svarar så klart att jag ska det och hon säger: vad synd.
Sen sa hon att det hade varit bra om jag kunde jobba imorgon. MEN. Jag kan trolla (bort pengar) så jag stannade kvar en dag och var snäll mot mitt kära jobb. Detta betyder att jag kan sitta ute och sola (om det är sol) vilket jag gör nu. Jag har fått tillbaka mina fräknar på axlarna, redan! Jag har suttit ute i en timme bara. Jag har tagit bilder med camen men jag vet inte om jag ser ut som ett as (ja det gör jag jag har ju jobbat) eller inte så jag lägger in dom i det här inlägget senare.
Nu ska jag faktiskt gå in och plugga. orka sitta inne?! nej. Men vad ska man göra liksom..
imorgon börjar jag 7 igen. pengar pengar pengar. hihi.
puss!



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0