bloggbloggblogg

massa korta blogg inlägg idag men jag vill typ.. skriva status på facebook.
dock så hatar jag när statusarna blir som en blogg.. så jag länkar hellre hit, heeeeheeeeeeeee.

Jag har läst 5 kapitel i Holes idag (det e korta kapitel så man får inte ångest om man börjar på ett nytt kapitel "åh nu måste jag läsa 50 sidor till"), orkar inte mer, jag kommer somna då. Jag tänkte gå o lägga mig typ när CSI är slut, om jag orkar kolla på det. Det har blivit så dåligt, är det någon som håller med mig!?!?!? :(

eeh.. vad skulle jag ens skriva?
I don't remeeember.

och jag är fortfarade sådär övertrött.. magen är dock mätt så nu är det.. nattmössan som pratar denna gång.. och gör punkter hela tiden.
När jag gör punkter så är det typ... att jag tänker.. eller.. jaa.. typ.
ni kan ju tänka er själva, äh jag vet inte. Jag har en fett rolig blogg, vet att ni älskar att läsa den!!!!!!

Nu ska jag..
vänta.. Varför ska man ALLTID ha en "bortförklaring" till att sluta skriva? Typ som att man har annat för sig, ett liv typ?
Nej man säger "nu ska jag gå och.." när man EGENTLIGEN byter sida till facebook.
Så nu..
ska jag logga in på facebook!!!!! WIHOOOOOOOO
LOVE LIFE


jo nu, jag kom på vad jag skulle skriva.
Jag är nervös. Imorgon ska jag övningsköra.. LÄSKIGT. Rädda mig.
Jag låg o tänkte på om jag skulle köra ut direkt från körskolan... det är ju mitt i stan, jag kommer aldrig komma nån vart....
eller om jag ska liksom börja på landet men asså HALLÅ JAG HITTAR INTE HÄÄÄÄR
men de löser sig nog. Jag är inte jättenervös just för körandet utan mer för att jag ska göra nått jag aldrig gjort förut. Jag blir alltid nervös att jag ska
1. Gå fel
2. säga något konstigt
3. ha på mig fel saker
4. inte hitta hem igen

ja men typ sånna saker.. sånna som inte ens är värda att fundera på!!!
ni får veta imorgon hur det gick
nu ska jag som sagt logga in på facebook. Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0