rubrik

hejsvej
jag har helt tappat blogg gnistan. Enda/ända? Nej enda tror jag.. enda anledningen till att jag bloggar är för att mina vänner och familj ska kunna läsa vad jag gör och hur jag mår, men egentligen känns det som att fler och fler personer är sånna som inte bör läsa då jag kankse vill uttrycka mina känslor om dom, inte på ett dåligt sätt i de flesta fallen, men kanske ändå reflektera mina tankar, vi vet ju att de kan vrängas till ngt dåligt ibland. ganska ofta faktiskt.

I västerås känner jag inte så många så väl vilket gör det ännu svårare för mig att tyda vissa signaler, jag försöker att inte vrida ovända, inte ens tänka tanken men ändå gör jag det.. hmm.. ni kanske inte ens förstår vad det är jag pratar om? då gör det ingenting heller.

I alla fall så idag var jag i skolan, gjorde listening test, det gick bra. Fick max 3 fel av 20, grymt! Jag har alltid varit relativt bra på sånna saker, jag insåg idag att det de handlar om är att kunna göra två saker samtidigt, skriva och lyssna. Ibland brukar jag få panik och tro att jag har missat något, detta hände idag flera gånger innan jag insåg, gång på gång, att jag låg LÅNGT före bandet. Jag känner mig alltid stressad att jag ligger efter liksom. hehe.

Efter skolan gick jag hem, skrev klart min paragraph, typ.. Fick ett tips av Klara som jag ska försöka ändra på, annars får de va som det är. När jag var klar med paragraphen så kom jag på att jag hade ju faktiskt laddat ner hela SATC, säsong 1-6. Förresten har jag precis lärt mig stava till säsong... hahaha, innan skrev jag på engelska eftersom jag inte visste om det skulle vara ä eller e. Jag satte mig och kollade på det och fick för mig att jag ville vara kär eller sådär.. vårmysig, typ. hm.. sen köpte jag sushi och proppade i mig det. Nu är jag mättare än mättast, fortfarande.
Nu har Klara varit här och pratat av sig efter sin tenta, hon gick precis. Jag älskar oväntat besök, då måste man röja undan allt så ingen ser vilken gris man är.. så trivs man lite bättre själv också. hehe..

jaha, det här blev ett långt och meningslöst inlägg, nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city och sätta mig in i vårkärleken.. någon..?
puss


ofixat hår förövrigt..


Kommentarer
Postat av: nicole

Avril Lavigne - Alice (Underground) ÄLSKA

ett tips bara hihi

2010-03-22 @ 20:21:28
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/
Postat av: nicole

Sv: Den är från Alice in Wonderland.

Njet, inte därifrån inspirationen kommer.

Ja jag vet hon skriker men älskar den ändå hahohiiiii.

2010-03-23 @ 02:32:43
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0