musik

hallå hej ehehehehhe..
jag är så sjukt uttråkad. Jag ska gå ner på stan och göra precis tvärt emot från vad jag skrev i bloggen igår, dvs, hålla i pengarna. Jag ska kolla efter en mössa, ehhe..
Det är kallt i fjällen :)
apart from that.. rubriken, musik..
jag sitter och lyssnar på min "random" spellista på spotify, då kommer den här låten:



den påminner mig om vår, eftersom jag lyssnade på den som mest när det var vår.
jag älskar när man kommer på minnen (okej det kanske inte alltid är bra) bara för att man lyssnar på en speciell låt.
JAG ÄLSKAR TEXTEN PÅ DEN HÄR LÅTEN......

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0