morgon

hallooo
vaknade väl för 10 minuter sen
varför är ALLTID det första jag gör att starta datorn? känns ju lite kasst.
anyway. jag skulle ju ha dragit till gymmet, skulle ha tränat med Ida men hon måste jobba så hon ska inte dit och jag orkar inte. dom två senaste veckorna har jag varit lat.. jag tänkte jag skulle göra styrke övningar hemma istället innan skolan. Då kanske jag hinner läsa the announced pages också.

Jag har börjat tänka på engelska, som ni läste igår börjat prata med mig själv på engelska och dessutom så kommer det in engelska i my everyday language, när jag pratar med folk eller skriver på msn. Ord som man inte kommer på när det ska vara svenska eller ord som helt enkelt låter bättre på engelska.
Nåväl, jag tycker det är ganska kul faktiskt.

Vad händer mer idag?
jag måste städa.. diska och fixa fint så jag slipper stressa imorgon.
jag säger åter igen: det är inge roligt att komma hem till en stökig lägehet.
Dessutom har jag massa frukost mat, typ skinka och juice som jag måste äta/dricka upp. hehe..
Tror jag skippar att ta med mig datorn hem den här gången också... eller?
Jag kände mig ensam förra gången men det var ändå skönt. Fast då slängde jag mig i soffan istället för att sitta vid datorn. Vad är det för fel på dagens ungdom?! haha

nuuu.. ska jag äta min skinka och klä på mig.
helt osammanhängade inlägg.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0