min rosa iPod mini

det är kärlek det. (rubrik)
Jag brukar sätta på den när jag tröttnar på min "vanliga" musik vilket är typ.. nu..
och vad spelas på den?
BACKSTREET BOYS. hahahaha! JAG VET.
den musiken som ligger på den är från 9an-1an på gymnasiet och jag vet att jag (redan då) kände för att bli nostalgisk o lägga in BB, liksom är inte det liiite kul? världens finaste låtar har dom också, varför lyssnar man inte mer?
Hej jag heter Angelica och jag brukar lyssna på Backstreet Boys!!! :)
I don't care who you are, where you're from what you did as long as you love me


aaaanyway. Den här dagen har bestått av mycke funderingar. Det finns liksom inget fint sätt att göra det på förutom att ge dig en rejäl käftsmäll. Då kanske du förstår, eller? är inte ens säker på att du fattar då.

Jaha. Just nu sitter jag i en vit handduk som jag inte har en aaaaning om vart den kommer från, hehe.. väldigt lik dom handdukarna vi har på jobbet minsann! mmmm.. mjuuuk o skööön.... :)
Tänkte iafl sluta skriva nu, bjuder på en mycket trevlig bild från thailand.
puss!
sjukt dålig bild tagen med Stefans mobilkamera av Stefan, ehe. :)



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0