Kloten, 2010

hallåhej, sitter nu i stugan, den största stugan jag någonsin sett förövrigt, hur stor som hellst! i och för sig är det en stuga för 8 personer så det borde inte förvåna mig att den är stor men ändå, lite mindre än vårat hus hemma är den.. hm.. ni får se bilder sen!
Pappa är nere och eldar på i tunnan så vattnet blir varmt tills att vi ska bada, han ringde precis och frågade om jag kunde hämta ner en stol till honom och det är det jag nu ska göra!


tur att det finns trådlöst internet här i Kloten, det funkade inte att installera pappas mobila bredband, datorn ville inte gå med pådet utan ville startas om hela tiden, inte bra inte bra. Blev nervös att den skulle gå och kapsejsa istället men såfort jag tog ur bredbandet så funkade den normalt igen. Nåja, nu ska jag gå med stolen till papi, vi hörs.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0