gymmet

hej på er!
kom precis hem från gymmet, nu är det väl bara att dra igång med plugget också..
tänkte gå igenom alla 600 ord och välja ut dom som jag har svårt för och koncentrera mig på dom, jag menar.. dom andra kan jag ju redan. Varför ska jag plugga på dem?
På torsdag måste jag stressläsa alla artiklar. Det kommer komma utdrag ur artiklarna där vi ska sätta in ord som fattas...
Anyway, jag är helt röd i fejjan. Jag hatar att jag blir så när jag anstränger mig, varför blir man det?
Jag gick bara på bandet idag plus EN benövning, gick ca 33 minuter med backe i ungefär 15 minuter och det var ingen liten backe utan på 12-an. Men det var skönt, jag kom in i andra andningen fort så det var inte så jobbigt förns på slutet då musklerna blev trötta.. Jag sprang väl 5 minuter också allt som allt.
Imorgon ska jag dit igen innan vi ska till Klara!
Nu måste jag hoppa in i duschen, PUSS
(jag ser helt sne ut på bilden?)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0