Fredag

hej hej hallå
Igår pratade jag med Dennis om att drömma och hur mina drömmar kan förstöra en hel dag, speciellt om jag drömmer om en viss person. Dennis förstog inte hur jag kunde låta det påverka mig så mycket "det är ju inte på riktigt"
och.. i natt drömde jag igen massor. Jag sov oroligt, hade ont i magen som inte gick över förns ungefär halv fem någon gång då jag kände lättnaden komma över mig, ni vet när man har haft så ont i magen och tillslut går det över då känns det som att hela kroppen är ny?
I alla fall.. så var det inte det jag skulle skriva om utan faktiskt drömmar.
Jag drömde, om speciella personer. MEN hör och häpna, absolut ingenting i klass med dom drömmar jag har haft förut om just den här personen vilket gör att.. okej, jag tänker på det, jag skriver ju om det i min blogg till och med MEN det kan inte påverka mitt humör idag. Om det var för att det inte var en sån intensiv eller känslomässig bergochdalbana i den här drömmen eller om jag faktiskt inte bryr mig så mycket längre, det har jag ingen aning om.



Förövrigt så glömde jag helt bort två viktiga saker jag skulle göra innan jag somnade igår, förlåt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0