blubb blubb

Hej och svej
JAG ÄR STRESSAD, nervös och typ medvetslös, hehe!
nej men alltså.. jag skulle ju åka till Kloten på fredag och komma hem på söndag, plugga gärnet söndag, måndag, tisdag.. åka till sälen tisdag kväll, komma hem lördag morgon till Rosersberg och åka tillbaka till Västerås onsdagen den 7e april med mina kära vänner..

alltså:

fredag-söndag: Kloten
söndag-tisdag: PLUGGA
tisdag-lördag: Sälen
lördag-onsdag: Hemma


Nu, PROBLEEEEM..
förmodligen kommer min tid att se ut såhär istället:

fredag-söndag: Kloten
söndag-lördag: sälen
lördag-onsdag: hemma

ingen tid att plugga!!! eller jo.. men.. inte som jag hade planerat..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar att komma in på din blogg och du har uppdaterat flera gånger sen man var inne senast! :D <3 roligt att läsa, oavsett om du inte skriver något speciellt så är det typ underhållande. PUSS!

2010-03-23 @ 21:45:30
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0