både och

hej hej hej hej heeeej på deeeej
jag älskar livet, wihoo.
Kan någon påminna mig om det när jag klagar över något? TACK SÅ HEMSKT MYCKET.

eeeh.. jag vaknade halv tolv igår tänkte jag skriva, menade ju självklart idag!
gick upp, satte mig vid datorn, började på ett assignment som ska vara klart på fredag, höll på med det i typ 1,5 timme.. fixade mat, åt mat, nu sitter jag här. Egentligen vill jag sitta på en grön äng (stavas det verkligen så? :s vilket konstigt ord) och sola med en blomma i håret.

Jag har funderat mycket idag också, eller funderar hela tiden egentligen över en sak.. hur människor kan bete sig egentligen, hur man kan förändras, hur man kan.. svika. Jag. Orkar. Inte. Med. Sånt. Här.
MEEEEN.. Jag älskar livet :)

Nu tänker jag sätta på hög musik och börja vårstäda! WIHOOOO

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0