2 timmar i solen

hallå på er!
jag har precis kommit in (eller okej, för 20 minuter sen) från en 2 timmar lång promenad!
det var hur mysigt som hellst. Jag gick med mina cläsmejts, Klara och Nicole.
Egenltigen borde jag plugga nu, jag måste skriva paragraph, men jag orkar verkligen inte. jag har INGEN lust att plugga längre, det är helt sjukt.. jag kom in i en sån period med basåret också grejen är ju att jag har svårt att göra saker när jag blir "tvingad" till dom, jag finner ingen inspiration till något då.
Många saker i mitt liv har slutat.. mindre bra.. pga det.

aaaja, anyway. Idag ska jag städa, göra fint.
Vi gick förbi en kille som hade dörren öppen till balkongen med hög musik och han städade (antar jag)
då fick jag en feeling av att jag vill vårstäda.. så det är vad jag ska göra.

Synd att jag inte har en balkong
Synd att jag inte bor i hus med trädgård
Synd att jag inte kan fika ute med varm choklad på tomten

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0