körlektion4&5

heeeeeeej
jag kom precis hem från körskolan, handlade lite på vägen också men glömde såklart att köpa smör så jag fick inga majskolvar(korvar) till middag idag. Det blev haloumi ost istället. Båda två alternativen är väldigt nyttiga kände jag. haha. Gott iafl.
Jag älskar att köra bil. Jag hatar.. eller.. ogillar.. att köra med papi, han blir stressad, jag blir stressad.. och så blir jag arg. och han med. Det funkar liksom inte. Min körledare, Angelica, är grym. Jag blir alltid lite nervös innan jag ska börja köra men när jag sätter mig där med henne brevid mig så blir jag lugn. Idag när jag kom dit så mötte jag henne och hon gav mig nyckeln och sa "den står på andra sidan gatan vid frisörsalongen" varpå jag svarar "ja, okej.. MEN JAG KOMMER JU ALDRIG KOMMA DÄRIFRÅN", hon fnissar lite, ler och säger "Jodå det är klart du kan" .....
Mycket riktigt så kommer jag ifrån den där fickparkeringen, UTAN PROBLEM. Iofs var det en halvmeter-meter till bilen framför men ÄNDÅ. Vi körde runt lite på småvägar i Västerås, tränade lite start i backe, lite krypkörning före sväng, sväng på 1an, 2an och 3an. sen körde vi ut på nån 70 väg, in i stan och runt lite efter att tillslut åka tillbaka. jag fick då fickparkera bilen igen och det gick bra, UTAN PROBLEM.
Klockan 16.15 idag är det teori lektion som jag ska gå på och sen efter det ska jag läsa lite i boken och sen är jag klar för idag. En bra dag. En lång dag, men en bra dag. KÖRKORTET HERE I COME!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0