jobb

heeeeeeeeeeeeeej
som vanligt så ska jag börja me o skriva "sitter på jobbet.."
haha.. och ja, som vanligt väntar jag också på en tumlare som ska bli klar.
jag har sjukligt ont i fötterna, jag vill aldrig mer stå upp. orrrrrrkante. Men pengar <3
Jag räknade ut vad jag skulle få i lön i juli och jag blev nästan gråtfärdig. ALLT KOMMER LÖÖÖÖÖÖÖSA SIG. Lovelovelove. PLUS att jag nog kommer få jobba ännnnnu mera eftersom dom har dubbelbokat massa tjejer som jobbar både på hskp och i repan! WUNDERBAAAAAAART.
Nu ringde dom från repan

-Angelica?
-Ja hej det är ** från repan!
-Hej!
-Jag.... eller nej, de va inget.


haha bra?
okej jag ska städa o fixa lite här nere så Martina inte blir arg imorgon.
PUSSSSSSSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0