depp-period?

tja
ojsan. nej men jag visste inte hur jag skulle börja..
jag.. känner mig deppig. Jag vet inte varför, det är som om all min leende-energi har bara pyst ur mig, som om någon stuckit hål på min ballong. Jag vet inte vem.. eller när för den delen, men jag har försökt att lyssna på glad musik, party musik, sommar musik men jag återkommer ständigt till den deppiga delen av listorna till slut. Jag har liksom inga ord att skriva.. jag är tom. jag vill bara sova, hela dagarna när jag är här.
Jag har i alla fall precis städat lite. och diskat.. Så nu ser det inte ut som ett crack-house när jag kommer tillbaka på söndag.
Jag ska nog sluta skriva nu, jag har ju ändå inget vettigt att säga. Ska se om jag har något varmvatten idag och sen typ gå o lägga mig. Har körskola imorgon 11.30 och jag tänkte gå dit innan och sätta del A på teoridelen.
Jag åker till Rosers imorgon och jag tänker inte ta med mig datorn.. så vi ses på söndag kväll. Eller hörs menar jag. Puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0