dagens outfit

hallåhej
jag kan ju inte poängtera så mycket som det behövs att jag är besviken över mig själv ang. teori plugget. Fya mig. Min körledare sa att jag skulle klara del A och B den här veckan.. Vilket betyder att man ska klara ett test med 70 frågor, tre gånger per del. Jag har fått ca 15 fel när jag har gjort dom, vilket i och för sig är helt okej, tycker jag. Men nu måste jag klara dom också. Jag kommer inte klara dom idag. Eller den här veckan för den delen. På måndag blir det till att.. ja vafan vet jag, begrava mig i datorn. I helgen kommer jag i alla fall att vara begravd av böcker. Sådetså.
och till Emelie som kommenterade, jag vet inte om det är någon jag känner? iafl; det går bra för mig, jag gör framsteg varje dag och nu börjar vi lägga på mer och mer för varje gång för att se om grunderna fortfarande sitter. Det jag har svårast för är väl egentligen alla skyltar. Det är ju så mååångaaaa...
aja, här är dagens outfit. puss och hej, vi hörs på söndag.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0