change of plans

hi there!
jag vaknade i morse med en ny syn på världen
haha nej men.. jag vaknade och bestämde mig för att vi skiter i Västerås på fredag och tar det här hemma istället. Det kändes som att i Västerås kunde typ 3 pers komma kanske och här kunde typ 2 komma. O-nödigt tänkte jag då. Detta betyder att jag istället kör på KC eller nått sånt hemvänligt, har närmre hem och slipper stressa inför lördagens bravader här hemma. Vi ska ju fira mig, eller familjen ska. :)
Såå.. nu återstår det bara att köpa något att ha på sig. Jag har ju inga partykläder här dirrre. Eller jo men jag har haft på mig allt redan.
Jag ska lura med mig Sofie om hon är ledig. PUSSI
i hemlighet ska jag planera mina  Norge planer med henne också.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0