AAAAAAAAH



G = 33

JAG KLARADE LITTERATUUUUUREEEEEEEN
. Så. Jävla. Skönt.
Det här var väl den tentan som var JOBBIGAST att göra om, just för att det var böcker vi hade läst och skrev om, just för att mitt minne är väldigt kort. SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖNT.
OCH om jag klarar mina assignment, vilket är väldigt troligt eftersom jag saknar 5 poäng och har 1 assingments orättat eller ogradat ännu såååå.. och.. så hoppas jag på literature essay rewrite, att jag klarar den. Då har jag 40 hp = jag KAN få pengar. MEN. Jag åker nog till Norge ändå.

Update; Jag KOMMER klara poängen, oavsett om jag klarar literature essay rewrite. Klarar jag inte den får jag exakt 37,5 hp vilket är kravet. Det känns skönt. Jag känner mig relativt lugn nu. Inte stressad över pengar eller något längre.
pussi.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0