yellow

jag kom inte på någon rubrik, så den blev gul.

Kom precis ur duschen, håller på med tvätten. Skulle tvätta 11-15 egentligen men jag glömde bort det, ellerk om på det ungefär halv ett vilket betyder att jag aldrig skulle hinna.. orka stressa liksom.
Jag har också varit på gymmet, var väl där i en timme ungefär. ca 17 minuter cykel, 15 minuter löp/gång, sen lite lår & rygg övningar. Jag tror att jag kommer ha träningsvärk imorgon. hehe..he.
Jag känner mig iafl stolt, 4 dagar i rad har jag tränat nu. Imorgon direkt efter skolan tänkte jag gå ner också, kör väl samma "program" som idag, det funkade ju bra, liksom allt möjligt.

Så vad händer ikväll?
Jag ska väl först o främst tvätta klart. Sen ska jag se om det finns något på TV annars fastnar jag väl här..
Jag borde sova lite tidigare, skolan börjar 9.15 imorgon, sen går jag till 10.45, känns ju värt. Jag gillar inte att jag nästan alltid har lektioner på fredagar, det betyder att jag får mindre tid hemma om jag skulle åka hem en helg. Som nästa, mamma fyller år på fredag och jag kommer hem fredag kväll.. får åka tåg o buss då eftersom päronen ska basta. kuuul. anyway.. så jobbar jag lördag & söndag.. så det blir liksom ingenting jag hinner göra då. Det är ju lite tråkigt men vad ska man göra? Pengar är roligt ju! :)
Nu måste jag klä på mig igen, kan inte springa ut naken till tvättstugan ju!

puss

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: okej, ah det gör jag, kom precis därifrån :P

2010-01-28 @ 17:32:00
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe oj, jag försöker iaf klara av 3 ggr i veckan men inte ens det klarar jag..



Ne inte hört något än. Men skulle vilja hitta på något.:)

2010-01-28 @ 18:01:16
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: okej, ja jag tror jag vet vem det är, har bara ingen bild i huvudet. okej. Jag bowlade förra lördagen så.. :P

2010-01-28 @ 19:42:10
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: ja vi får se. vill kanske gå ut på fredag.

2010-01-28 @ 20:16:31
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0