wöhöööw

de är nog mitt nya uttryck tror jag, wöhööw, alltså.

jag. hatar. silverfiskar.

det är så sjuuukt äckligt. Hittade en nu...... BLÄÄÄÄÄ.......
jag vill krypa ur mitt eget skinn och nu kliar det överallt bara för det :p
haha.. Jag har iafl städat klart nu, typ.. jag måste dammsuga bara.. Så nu är det bara att ge sig på disken! wihoooo!

jag behöver ny partymusik, har du nått tips? BRA, kommentera.
Jag har ungefär 20 låtar på min spotify lista nackdelen är att jag har ju lyssnat sönder dom flesta, och dom (ungefär) 4 nya är dom enda jag lyssnar på nu vilket betyder att även dom kommer va sönderspelade inom en snar framtid. Så va lite bussig va?!

Nu: diska
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0