vänner

såhär är det. åter till gårdagens tema .. typ.
jag uppskattar småsaker. Att någon skickar ett brev eller ett gulligt sms kan faktiskt göra hela min dag, jag borde bli bättre på det själv egentligen nu när jag tänker på det.
jag har märkt detta den senaste månaden då jag blivit överlycklig för ett julkort från usa och överlycklig över att man faktiskt är saknad där hemma, ganska.. rejält om jag förstår det rätt.

Den här dagen har varit bra, jag satt med Niklas på Spicy Hot medans han åt, vi gick sedan upp till skolan och pluggade i ca 2 timmar innan vi gav upp. Det gick helt okej, fast det är roligare att prata än att plugga.
Jag älskar nya människor som man verkligen kommer överrens med!
man behöver itne vara bästaste bästa vänner för att prata om något som man.. egentligen kanske inte borde prata om?

nåja. sjukt härlig dag.
Jag har precis ätit middag nu, hemmagjorda köttbullar och potatis blev det, till det bea, eftersom jag köpte det till pizzan igår.. och den är ju inte riktigt slut.. den får finnas på lördag när oscar är här också, toppen!
Förresten har jag anmält mig till basår två nu. Bara som ett säkerhetskort om jag inte kommer in på engelskan, fast det gör jag nog men..

hoppas bara att det går FORT!
jag har inte mycket pengar alls kvar. Två hyror extra, februari, mars alltså, kan jag lägga ut..
men då har jag itne råd med mat, hm. får leva på mina reserver ..

jag vill inte tänka på det där!!! :(

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0