tongue

hallå, jag skulle precis skriva en status på facebook, "These lines, so well rehearsed. Tongue tied and over-loaded, you'll never notice." och var tvungen att kolla upp hur tongue stavades. Jag tycker det borde va tounge eller nått,vet inte.. aja..
så jag slog upp det på världens bästa lexikon på nätet,
"Svenskt uppslagsord
tunga tungan tungor subst.
rörligt organ (för tal, smak etc) i munhålan"
HAHAHAHAHHAHAHAHHA...... är det bara jag som tycker att det är roligt? "rörligt organ i munhålan" hahahahahhaha...



okej så, till annat.
lektionen gick bra, vi hade en lexikon övning.. jag är sämst att slå upp i lexikon så det behövs övas på :)
tror faktiskt att Elective lektionerna kan vara givande, läraren verkar vara bra, en svenne som kan snacka engelska ordentligt. annars har jag mest stört mig på dom andra lärarna att dom fortfarande låter som svenskar ibland. Det är det värsta jag vet. Jag pratar säkert själv så.. men det är ju inte direkt något jag hör att jag gör.

På vägen hem, när jag reste mig från stolen egentligen fick jag sjukt ont i vänstra benet, typ vaden.. eller egentligen hela nedre delen av benet, kom fram till nu att det strålar från knät?
Vet inte om jag ska hoppa över gymmet idag? Jag vill gå dit men det känns ju jävligt dåligt att sabba knät det första man gör. Jag kanske ska komma igen nästa vecka istället, jag har ändå tränat 4 dagar den här veckan redan.

blubb.....blubb..



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0