tlöött

hej hej hemskt mycket hej

jag mår.. illa.
jag kunde inte somna igår
- måste bara säga att George Clooney är cool! han har varit i Östersund o spelat in nån film (?) och han hade bott i ett helt vanligt hotellrum, inte nån svit eller så utan ett helt vanligt rum :p dessutom hade han umgåtts med dom vanliga människorna, tekniker och så.. Det är ganska häftigt med tanke på hur känd han är.

i alla fall, jag kunde inte sova igår somnade väl vid tre eller så, jag får alltid panik över att inte orka gå upp på morgonen när det blir sådär, jag orkade gå upp, ställde klockan lite fel men det gick ändå. Nackdelen nu är att när jag är för trött för att gå upp så säger kroppen emot och jag mår illa istället..

dessutom är jag .. nej jag var.. hungrig, vilket betyder att jag var tvungen o proppa i mig nått när jag mådde illa. Det är ju aldrig det roligaste man kan göra.
Jag åt köttbullar & drack oboy, haha.. mycket bra frukost. Näringsrik.

Nu måste jag fixa mig till skolan det sista, går 9.15-10.45, hemma 11.00 ungefär.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0