sötnöt

hallojsan!
Linda var precis förbi här, den människan är SÖT! :) Aj lajk her.
Man märker direkt när en vän är sann. :)

Till middag idag blev det varma mackor, det var gott. Min specialare med philadelphia ost på, vitlök&örter. MUMS.
jag har fortfarande ont i benet, stör mig skit mycket på det. Nu kan jag gå men jag haltar.. hoppas det är borta imorgon, då kan jag sticka iväg till gymmet då istället.

nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag ska lyssna på musik och kolla facebook fram tills dess att CSI börjar, sen blir det väl en tidig kväll så att jag orkar med morgondagen!
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

va söt du är gumman, desamma! <3

2010-01-31 @ 18:50:22
URL: http://lindamem.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0