skärpning!

hej på er!
sitter i sängen och skriver, ska gå ut med hundarna när jag skrivit klart.. inspringandes kommer bella med ett gossedjur i munnen... hon har varit så gosig idag, tror att det är för att hon märker att vi är arga/besvikna på henne.
Jag sov till ungefär halv elva då pappa kom hem och väckte mig.. hörde honom säga åt bella några... inte så fina saker men tänkte inte mer på det..
kom upp ur sängen runt elva och fick reda på att Bella har ätit tapet i morse, ja det är ju gott kankse?
vi har ju renoverat köket precis så det är ju inte det roligaste som kunde ätas upp.. bättre med en sko eller något då tcker till och med jag.. som har drabbats värst av skoätandet.

en bit längst ner på tapeten är uppdragen och lite är avgnaget. Vad får hon sina idéer ifrån undrar jag.

nåja.. nog om det.
Jag tror att jag håller på att bli sjuk, jag nyser hela jäkla tiden och har varit trött ungefär hela tiden enda sen jag kom hem till rosers.
Jag har inte tid att bli sjuk nu, jag kommer gå i skolan i snitt 3 dagar i veckan, ibland 4 och ibland 2..
Beställde förövrigt kurslitteratur igår, 1500 kronor gick kalaset på denna gången med!
har dom en gräns på att det inte får kosta mer eller?
Det där var inte ens all kurslitt. jag måste låna böcker från bibblan också.. jippiiie..
måste kolla upp vilka det var, vi kanske skulle läsa till imorogn?
ajdå..
hm.. nej jag har inte litteratur förns på torsdag. :). men jag lär ändå gå till biblioteket typ imorgon och leta. och jag tror jag skulle läst till sida 11.


ja.. det var dom tråkigheterna, nu måste jag bli positiv, allt har ju löst sig!
och jag är så sjukt glad för det, hihi

nu är det bara det där andra som jagar mig överallt jag måste ta tag i.. men jag orkar inte bli hetsad hela tiden, jag tycker det är jobbigt att ha press på mig på det sättet.

öh.. puss, nu ska jag ut med dom små vilddjuren.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

hypnotisören heter den :)

2010-01-18 @ 22:46:35
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0