sjuk

hallåååj..
Jag har hastigt och lustigt blivit sjuk, vaknade av klockan i morse men kom fram till att jag inte borde smitta alla andra så jag gick inte. Dock måste jag iväg på pronunication test ändå vid halv två.

På tal om min väckarklocka, jag har den på mobilen och hur man stänger av den/sätter på snooze är att man drar en grej till ena sidan eller andra. Jag snoozar ju alltid i minst 30 minuter och varje gång klockan ringde i morse så DRÖMDE jag att jag stängde av klockan, förstod verkligen inte varför den inte stängdes av.. sen kom jag på att jag har ju ny mobil, jag måste göra sådär :P
haha..

Jag har tagit en ibumetin för en stund sen så för tillfället mår jag bättre.. Det är vad som ska få mig orka med testet.
Och vad är det för test?
Pronunication = uttal
alltså ett uttals-test. Att se vilken nivå man ligger på som jag har förstått det.
jag längtar tills imorgon klockan tolv.. då är veckans lektioner klara. Förhoppningsvis orkar jag imorgon, vet dock inte om det e nödvändigt eftersom jag inte ens har fått boken vi ska läsa i..

aja... Allt löser sig!
nu ska jag vila en kort stund till innan jag ska gå till skolan
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0