onsdag

hallojsan!
idag är en att göra dag, jag ska egentligen träna men eftersom jag tvättar kommer mina träningskläder inte vara torra förns imorgon. Funderade på att gå ut och gå istället men guess what.. mina skor är ju i rosersberg.
Ja, som sagt.. så tvättar jag också. Mycket duktigt och mitt golv ser inte längre lika mjukt ut.
Jag ska även plugga .. det måste jag göra nu när det blir så mycket i helgen. det kommer bli galet! och galet skönt med ngn att prata med.. haha.
vilket även betyder att jag måste storstäda.
Födmodligen är det bäst om jag gör det på fredag.. eller till och med på lördag kanske. Eftersom att det med 100% sannolikhet kommer bli lika stökigt igen på någon timme.
Fast jag tycker egentligen att det är mysigt att städa. Det blir så fint här inne då.
Jag funderar också på att möblera om igen.. att ställa allt som det var förut. Jag vet inte ännu, jag trivs som det är nu, jag kan se på tv från sängen.. haha.

Idag kommer även det bli en tanke dag, i can feel it.
jag har drömt helsjuka drömmar och känner att mina tankar kommer spinna vidare på dom så långt det går.
I don't wanna!

well.. jag längtar till helgen så slipper jag tänka så jävligt, jag älskar att surround myself with people.
och jag har dessutom lärt mig så mycket om mina vänner när jag flyttade hit, vilka som bryr sig och vilka som bryr sig när det passar dem, typ.
Jag är lika dan.. det vet jag, att det finns vissa personer som jag bryr mig om ibland.. och annars inte alls.
Men det är så vi är uppfostrade i Rosersberg. Det är som ett litet wisteria lane..
Det finns även vissa personer som jag bryr mig om i hemlighet, som jag kanske inte har lika bra relation som förut med.. men som jag ändå undrar, är nyfiken på hur det står till i deras liv, om det finns något som jag kan hjälpa till med.

För att jag älskar att hjälpa andra, medans jag själv inte har någon aning med hur jag ska hjälpa mig själv.
Jag kan inte.. eller jag vill inte.. prata om det, för ingen kommer ändå förstå. Det gör mig rädd.
och därför vill jag omge mig med människor för att slippa tänka.

aja.. vad blev det här för inlägg egentligen?
ett långt svammel.. typ.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0