myskväll

hallå!
sjukt trevlig/mysig dag hemma!
När jag kom hem tittade jag klart på The proposal, sjukt bra film.. fast ganska förutsägbar..
efter det åt vi mat, thai-soppa som jag just nu inte kommer ihåg vad den heter.
SJUUUKT gott. har inte ätit det sen vi var i thailand. Den blev en favorit redan första gången vi var där.
Åt så jag nästan sprack (kan man äta så mycket soppa?) och fick även en matlåda till imorgon.. som jag ska äta till frukost, eftersom jag ska äta lunch med mina två hjärtan Adam och Amanda.

Efter maten blev det Johan Falk filmen, igen. Jag såg den ju igår. Men tillräckligt bra för att ses igen.. jag tycker alltid att det är lika kul att höra andras "tro" om hur filmer ska bli, vilka som är onda och vilka som är goda.. när man själv vet om hur det är liksom.

Till filmen fick vi popcorn (poccorn) oh ja.. massor med popcorn. Mamma och pappa har köpt en sån poppningsmaskin.. vi gjorde fyra stycken skålar!! HAHAHAH...
efter en halvtimme av filmen ungefär blev jag så himla trött och orkade bara inte hålla huvudet uppe vilket resulterade i att jag la mig på golvet. Tur att det finns gossedjur till kuddar. Bella låg med mig och vi låg båda två och sov tills det var ca en kvart kvar på filmen.

Efter filmen gick jag och hämtade en riktig kudde och la mig på golvet, åter igen, med bella.
sjukt mysig kväll.

Imorgon blir det heldag med mina hjärtan, som sagt.
Jag måste leta fram kameran så jag kan ta massor av bilder!
På onsdag kommer tjocka feta släkten över, haha.. nej men bröder och respektive.. och jonah, såklart!
på torsdag vet jag inte riktigt vad som händer, och på fredag blir det thai-mat med mamma o pappa och sen titta på stefan när han spelar hockey! jag har inte sett honom spela sen förra säsongen och aldrig sett honom spela i sollentuna heller.

På lördag ska jag jobba, 8.00-17.00. Efter det ska jag hem, äta mat, FONDUE!!!!! mmmmums. och senare iväg till korven!
Söndag blir det väl bara chilla.. måndag får vi se om jag åker hem, som ni såg på mailet jag publicerade så finns det ju ingenting jag kan göra.
nåja! allt löser sig i sin tid.
nu blev det ett långt inlägg om egentligen ingenting.
nu ska jag sova, är alltid så trött när jag är hemma! haha. Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med myskvällar!

2010-01-12 @ 16:54:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0