LÖÖÖÖRDAG

god morgon.. typ? Nej det är inte alls morgon :) Haha.. God.. eftermiddag då!

Jag vaknade först vid nio och tänkte att det var allt för tidigt men var ändå förvånad och lite glad eftersom jag ska försöka att vakna lite tidigare om dagarna nu, bestämde mig ändå att sova lite till, tänkte att elva var en bra tid, men jag ställde inte klockan, den mår man bara dåligt av när den ringer, haha!
Jag vaknade igen fem i tolv, det var skönt att sova. Dock har jag en jävla huvudvärk som hemsöker mig igen, tror det är pengar den här gången.

Klockan nio vaknade jag mitt i en dröm
, det var... ingen bra dröm. Jag vill inte drömma om den personen. Jag tänker dock inte skriva här vad jag drömde, det är bara onödigt. Jag märkte i alla fall att du kan spela mig hur du vill, och jag har inte talat sanning till mig själv när jag sagt att jag inte bryr mig om du skulle säga sådär.

Jag tror i alla fall att jag kommer skita i gymmet idag också, det är lika bra. Har fortfarande ont och jag kommer aldrig hinna, Linda kommer hit klockan fyra, då ska vi se på new moon, äta mat och umgås. Vi har ju ett helt liv att ta igen i pratväg, haha! :)

Jag borde alltså börja städa nu.. eller typ.. lägga mina tvättade kläder i garderoben igen.. eller typ.. städa garderoben först. aja det löser sig, måste nog städa garderoben iafl, annars kommer jag aldrig få in en hel jäkla ikea kasse (överfull dessutom) med kläder. Jag förstår inte att man kan ha så himla mycket kläder men ändå känna att man inte har ett skit att ta på sig!

aja, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0