I'm lost.

hallå!
Lördag idag, gårdagen var trevlig!
Vi somnade väl vid tre någon gång, det är svårt när människor blir pigga såfort man blir trött.. hahaha..
aja, idag då.. jag har städat, lite. hittar itne mitt sminkborttagningsmedel, jag hatar att ha det städat för då vet man aldrig vart det är.
Det skulle kunna vara kvar hemma.. but then again why?
så.. jag tvättade bort mitt smink med vatten. nu känner jag mig torr som en öken i ansiktet. tur att det finns återfuktande ansiktsvatten!
nu väntar jag på Oscar. han kommer väl om ungefär en timme!
man får lite nostalgi eftersom det faktiskt var han och jag som var här första gången jag ens var i lägenheten, ska bli kul att se hans reaktion på hur det ser ut. han kanske har sett på bilder och så men det är ändå inte samma sak!

När han kommer ska vi väl gå ner och kirra någon god mat, laga mat, äta mat, dricka alkohol och senare gå ut :)
Johan och kanske även hans kompis (också hemifrån) ska kanske joina! Alltid trevligt med mycket folk!

nåååja!!! GTG!!!
PÖSSSSSSSS
(alla som inte dansar är våldtäktsmän!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

TIPS från coachen: du sov hos mig när du var hemma. Ditt sminkborttagningsmedel (onödigt långt ord) är hemma hos mig. Hoho. Återfås mot betalning ;)

2010-01-09 @ 18:09:20
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0