godkänd!

hallo!
Maybe I should write my blog in english?
Nej det blir så jobbigt att läsa då... och inte bra för zdravo!
Men jag måste liksom lära mig att få in engelskan i mitt vardagliga liv. På testet sa läraren att jag pratade amerikansk-engelska först men vissa ord tog jag med UK-engelska.. haha :p
Och låt mig säga en sak; JAG HATAR... att läsa högt när man är snorig..
Yes, well.. this is the way it is (paus för snor) you should try to (paus för snor) go this way instead (paus för snor) ...
typ..
nu kom jag bara på nått, meningen har egentligen inget sammanhang. haha.
Men det var så det kändes.
jag fick ett litet tips om att "gå upp" i tonen när det är frågor.. men man har liksom bara en tonart när man är sjuk...
NU ska jag sova.. eller nej.. jag är inte trött. Jag ska lägga mig i sängen (Paus för snor) och...hm.. jag är sugen på något. Potatisgratäng, någon? Jag har .. en hel påååååse med färdiglagad. Typ det dyraste som finns? men fanimig det godaste som finns!



Förresten är du söt. haha.. :)
och jag menade såklart soffan, inte sängen..

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0