bulletproof - igen

haha .. hej :)
Jag mår bra
fast .. ja.. jag nyser fortfarande men annars mår jag bra
annars skulle jag inte springa runt och städa..?
ja och som sagt.. jag har städat idag
och pratat  itelefon med amanda i 2,5 timme. Nytt rekord tror jag?
adam var med också i ungefär en timme. Konferenssamtal is the shit.. haha
den enda pratar om det här, den andra om det här och den tredje sitter med hög musik. BRA DÄR.

jag sov till halv ett i dag också. Skönt att inte ha någon som klagar på att man "sover bort hela dagen" .....
nu vet dom inte hur länge jag sover. mohahah. Det jobbiga är att man ska kunna ta sig eupp när man är hemma :p


Jag ska snart hoppa in i duschen.. göra min kropp glänsande ren (jag skoja....)
skcikade över lite låtar via BT till mobilen nyss. Skitbra att man kan göra det, jag älskar min mac.

och jag skiver verkligen inte om något vettigt så nu väntar duschen.
pöss!!!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0