annat att fundera över

okej, jag har verkligen inte varit den ekonomiskaste människan på senaste tiden.. och nu känner jag verkligen av det.
jag märkte precis att jag inte kommer få något studiebidrag i januari vilket betyder att jag skulle behövs leva på min lön (ca 3000 kronor).. dock har jag lite lite lite på sparkontot så januari är nu omhändertaget. men februari då? CSN brukar ju inte vara de snabbaste heller.
och om studera.nu inte behandlar min sena ansökan snart vet jag inte alls vad jag ska göra, gå o dö.. typ..
jag har panik bara just nu, jag hatar pengar och allt som har med pengar att göra.
jag vill inte misslyckas. jag ska klara det här, och det kommer jag, bara jävla studera.nu behandlar skiten.
beställde hem blanketter för ansökan om studiemedel i alla fall.

Sen är min framtid typ bestämd nu tror jag, just eftersom det är så jävla mycket knas med pengar så känns det som att jag gör bäst i att flytta hem i juli/augusti, jobba som ett as hela jävla sommaren, försöka få ett annat jobb också, eller flera. vad som hellst, egentligen. bara jag får in lite cash.
Vi får se om jag börjar plugga till hösten, jag ska se om det finns någonting att söka till.
annars ska jag höra med mina connections (haha) om dom har någonstans för mig att jobba.. så får vi ta det därifrån. just nu vet jag bara att jag inte ska bo kvar här.

och.. panik........

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0