2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ojojoj, så himla mycket har hänt! men störst av allt; jag flyttade hemifrån.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej.
5. Vilka länder besökte du? Thailand
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26april-18 maj, 5 juni, 1 augusti.. säkert fler.
8. Vad var din största framgång 2009? flyttat hemifrån.
9. Största misstaget? haha.. största misstaget var ändå det största framsteget jag gjort på 3 år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? bakterie sjuk i thailand och typ.. körtelfeber?
11. Bästa köpet? min mac.
12. Vad spenderade du mest pengar på? teknik... höhö.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? men du.. det är ju sååå mycket!!!! men melissa horn tror jag, alla hennes låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? levt ensam
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit mindre tankefylld..
18. Hur tillbringade du julen? med mamma och pappa.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? oj..
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien.
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag kmmer inte ihåg vad jag fick faktiskt..
25. Något du önskade dig men inte fick? troligtvis va?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vi var och åt middag? eller jag minns fan inte det heller..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, verkligen. Att ha gått en annan väg.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet inte, lite mer tjejig än föregående år`
29. Vad fick dig att må bra? musica och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen.. vafan ska man med dom till när det finns verkliga människor?
31. Vem saknade du? samma person som föregående år.
32. De bästa nya människorna du träffade? Det är några stycken.. som sedan visade sig vara.. inte dm jag trodde, tror jag.. så.. äsh.. jag har lärt känna gamla kompisar mycket bättre. Dom är nog dom bästa.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0