-

hallå.
har precis kommit hem fråntenta.
det gick väl.... det gick iafl.
Den här tentan var svårare än den förra! om jag bara hade pluggat till den gamla hade det inte alls varit svårt!!!!
klantigt. man lär sig så länge man lever säger dom ju.

iafl. till det jag egentligen skulle göra ett inlägg om,
jag satt här i mina vanliga vardagstankar och så kom jag på att när man kommer till iq svar, ni vet "du har kommit till IQ svar för Noll-Sju-Noll..." osv Varför heter det IQ svar?
IQ är ju en siffra på hur smart man är om jag inte har fel?
Så... menar dom att telesvar typ är ett "smart-svar"?

hö..hö.
jag känner mig deppig. :(
Vet inte om det är för att all stress har släppt och nu finns det egentligen ingenting som tillhör mig här.. alltså, jag går inte i skolan just nu, är inte antagen ännu.. så.. jag vet inte, jag är iafl deppig
bajbaj, idag ska jag heeem!
det ska bli mysigt att bara ta det lugnt i en vecka. ska inte stressa över något utan det tar jag tag i nästa vecka när jag kommer tillbaka hit.
lämnar Västerås bakom mig lite kan man säga :)
För en vecka iafl!

Nu ska jag städa och diska innan jag åker.
puss

Kommentarer
Postat av: a

haha, iq-svar!

2010-01-11 @ 14:52:06
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0