ursäkta förseningen

halloj på er och god morgon.
Jag sitter i skolan, ungefär 35 minuter innan jag ens ska börja. Var här 45 minuter innan jag ska börja, dvs för 10 minuter sen.. om ni inte kunde räkna ut det.
Och varför kom jag hit innan?
Jo såhär är det att vi har ju varit på kryssning nu, som förövrigt var SJUKT kul!
Jag fick reda på saker jag gjorde när jag hade min rödvinsfylla och jag säger ÅTER IGEN, aldrig mer rödvinsfylla.
På tal om rödvin tänkte jag låta emelie dricka av det ikväll, moha. Jag ska tvinga henne.

Anyyywaaaay.
Vi tar kryssningen en annan gång och så ska jag förklara varför jag inte kommer vara vid datorn idag (förmodligen iafl?)
När jag kom hem igår så startade jag (självklart) datorn det första jag gjorde. Jag hade plugg att göra.
Försöker få igång internet men det funkar inte..
Tänker att jag kanske har missat att betala interneträkningen ändå, men trodde verkligen inte det.. Vet (och jag hade rätt också) att den ska betalas innan den 4e mars. Gick i alla fall in med MOBILEN på skolans mail (där kommer min interneträkning) och ser att dom har STÄNGT AV DET

"Your computer has an open resolver towards the internet. This can be
used to attack webpages and servers. Because of the dangers involved,
your internet has been temporary suspended.
Once the problem is fixed, let us know and your connection will resume.
"

ööööööh??????

Så.. Där satt jag. Utan internet.
Smsade (räddaren i nöden) Nicole och frågade om vi skulle ha läst någon bok tills imorgon (läs: idag), jag visste ju redan om orden och artikeln.
"Library trail ska vara inne 09.00 på Bb" ...

öööööööh??????????
Jaaaahaa.....
SÅÅÅ.. Nicole, som sagt, räddaren i nöden hjälpte mig med hennes anteckningar så att jag kunde få in library trail i alla fall, TACK TACK TACK TACK TACK TACK. I can't thank you enough!

och nu, som sagt.. har jag precis laddat upp assignmentet..
Nu ska jag läsa artikel.. och vara arg.. på dom som har stängt av mitt internet.
Jag ska ringa dom idag på deras telefontid, 13.00-17.00 och skälla ut dom.
Jag har nämligen sökt på min dator efter DNS-server/whatever men hittar ingenting!!!!!!!!

morr.
Så.. puss, nu blir det plugg
åter igen, TACK nicole!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0