speech

hallå hej,
jag är nervös .. sjukt nervös, jag har väl alltid tyckt att det är lite läskigt att prata inför klassen och så men det går ju ann. Den här gången blir det dock jobbigt, jag ska prata på engelska, med tidspress, inför 20-25 pers jag inte känner. Ingen kommer skratta åt mig, ingen kommer tycka att jag är konstig, jag VET allt det där men ändå sitter man här och har ångest över hur det ska sluta.
Jag ska stänga av datorn precis men var tvungen att skriva nånstans att jag är nervös,

Det känns alldeles för bra för att det ska vara bra. Om ni nu förstår mitt knäppa resonemang?
Jag vill sova men kommer jag vakna upp imorgon och ha sjuk ångest över att jag inte övade mer idag?
Eller kommer talet sitta galant imorgon?
jag vet inte. Jag har ingen aning, när vi satt och pluggade idag, jag och mina grymma cläsmejts, så kändes det inge bra, jag kunde inte formulera ord och munnen ville liksom inte fungera såsom jag ville att den skulle fungera.
När jag håller talet för mig själv blir det bättre, framför spegeln står jag och lyssnar på mig själv. Jag vill inte, det är hemskt, men jag ska klara det och jag ska klara det med sjukt bra resultat (nej det är inte svårt så sluta TJATA nu...)

eh. sov gott. Puss, skicka ett pepp-sms, vetja!

Kommentarer
Postat av: Zdravo

DU KOMMER ÄGA SÖNDER ALLA ANDRAS TAL



YAOOO

2010-02-22 @ 01:49:16
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0