sov gott

jag skulle skriva på facebook mendet blev för långt, långa statusar är inte min grej så jag skriver ett blogginlägg istället. Förmodligen innehåller det lite mer än det jag från början skulle skriva. Det brukar liksom komma upp mer när man väl sitter och skriver.
Jag sitter och tittar på OS, bordercross elelr nått?
Dom åker bräda ner för en backe,

anyway.. Lindsey Jacobellis. Dom pratade (jag har på det i bakgrunden och tittar då och då) om tjejerna som skulle åka och sa "här kommer en speciell tjej..." då lyssnade jag, nämligen tjejen som förra OS, OS i Turin, that is, körde finalåket, ledde med (ca 4 sekunder om jag minns rätt?) och sista hoppet innan mål kommer hon på att hon ska göra ett trick. Sagt och gjort, men vad hände?
JO TJEJEN RAMLAR
och förlorar guldet
det är ju sånt man bara drömmer om (mardröm alltså), sånt som inte händer i verkligheten..
hahaha, jag skrattade förra OS och jag skrattade nu, stackars jäkel!!!
Här kan ni se videon från finalen
(nu åkte hon ut i årets semifinal, dvs inget guld i år heller)
(och hahahahahah.. hon gjorde ett trick på sista hoppet den här gången, UTAN att ramla.)

Och det var INTE det jag skulle skriva om.
Jag minns inte ens?
jag tror det var att jag är så jävla mätt. Jag har ätit huuuuuur mycket grönsaker som hellst, jag kommer typ inte behöva äta mat på en vecka känns det som, alla dessa grönsaker hade räckt till tre personer. Tur att det bara var grönsaker. hihi..
Jag skulle också skriva att jag nu faktiskt ska gå och lägga mig och sova mig pigg tills imorgon
på schemat imorgon står
vakna
diska
städa
packa
åka
äta
åka
åka
PARTYYY :)

så.. god natt nu.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0