salmiakki

hej
jag sitter här och äter salmiakki, det måste nog vara den godaste lakrisen?
Jag har inte ätit någon frukost ännu, ska göra det, men har precis bokat resa hem inför helgen så jag satte mig vid datorn innan.

Jag kommer till Arlanda ungefär 14.40 på fredag och så åker jag hem ca 18.30 på söndag.
På fredag blir det middag med Sandström(m)arna på hardrock café. På lördag ska jag fira sofie, och får se om de blir utgång på ingång då också, får se om jag orkar.
På söndag ska jag myyysa hela dagen med mina älskade älskade hundar.
När jag pratade med mamma i telefonen igår så sa hon "här bella, prata med Angelica", eftersom bella är så jäkla kelig och höll på o petade på mamma med tassen (hon ska ALLTID bli klappad, annars håller hon på så) så fick jag prata med henne och Bella hörde att det var jag, hon förstog ingenting, haha, undrade vart ljudet kom ifrån, SÖTNOSEN. kan tänka mig det :)

Det ska bli skönt att komma hem också, prata lite om vad som ska hända i framtiden och så.. få någon annans syn på saken.
Nu ska jag fixa iordning lite frukost. Klockan 13.15 idag har jag ett litteratur seminarium om the kite runner. Jag har läst typ sista kapitlet i boken och sett filmen.. har inte orkat läsa hela boken.

men puss på er, vi hörs!



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0