ONSDAAAAG

hallå FAN!
jag är glad, sjukligt glad. Jag älskar att må såhär! :)
haha, ja för vem fan äskar inte att vara glad?
okej anyway, VARFÖR är jag så glad?

(VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG.. men värt att läsa :))

egentligen... vet jag inte.
Jag har grymma människor runt mig, det är säkert iafl.
Mina sköna cläsmejts sopar gatan med alla andra och hela klassen, egentligen, är ursköna människor.
Man får en första tanke om alla, javisst. Men när man pratar mer och mer så lär man sig att man, i de flesta fall, har fel.
Jag ska berätta lite om två av mina klasskompisar som står ut lite, eller nej. Tre förresten.
Nu får ni tycka vad ni vill om mig, att jag är världens elakaste/har världens sämsta fördommar, MEN DET SKITER JAG I.

Vi har tanten, en spansk kvinna på... 60? eller kanske inte men det skulle inte förvåna mig om hon var en sisådär 63 år.
Hon är söt, man hör inte vad hon säger, hon pratar tyst och Engelska med Spansk accent, dessutom hakar hon upp sig på "so" hela tiden "so so so so so so that we..." ja, ni förstår kanske? Hon är söt..
DESSUTOM.. det ROLIGASTE är..
ja, jag har ju sagt att hon är gammal.. man undrar liksom vad hon egentligen vill ha ut av kursen.
Förra veckan (tror jag de va iafl) när vi sitter på en words in context lektion... vad dyker upp i hennes hand OM INTE....

ETT FÖRSTORINGSGLAS!!!!!!

HAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA... jag. dör.
I guess that is all there is to say.

Och så har vi person nummer två, en huckla, ja jag vet att man kanske inte får säga så.
Hon har en svart.. klänning (?) på sig, olika såklart.
hon får inte visa håret. Inget fel i det, inte alls..
MEN.. hon är läskig, hon sminkar sig jättemycket, och hon har ALLTID en åsikt om ALLT. Det är bra, men när vi andra håller på och diskuterar om en sak så fliker hon in, med typ.. arg.. röst, något helt annat!
Hon måste nog ses för att upplevas tror jag.
Hon har inte heller något dialekt vilket betyder att man aldrig förstår vad hon säger...
egentligen är hon nog ganska smart.

and then, we have the genius.
Tjejen som egentlgien går i Eskilstuna klassen men som kommer på våra föreläsningar när vi slås ihop med eskil. som idag.. och som förra veckan..
Jag DÖR.. såfort hon öppnar munnen.
Hon är Svenne, men hon pratar med den GROVASTE brittiska accenten, I'd bet she even speaks better then native british people.
Anyway. den här människan, har bott i England typ 8 år va de nån som sa. Hon pluggar Engelska i Sverige för att lära sig hur engelska lärs ut här (?), överkurs kanske...
den här människan kan svaret på ALLA frågor och inte ens läraren förstår varför hon läser kursen då hon ibland till och med överträffar LÄRAREN med sina frågor.
Hon skulle alltså passa bättre framför bänken istället för bakom.

Det var om mina kära cläsmejts.
Sen har vi dom normala
Vi har Nicole och Klara, som inte ens behövs förklaras. Dom är som jag. eller inte.. men.. Dom tänker som jag iafl.
Vi har Mia, som för mig.. kändes lite som Linnéa i min gamla klass, dvs lite tillbakadrgen och blyg.. sitter vid datorn, typ.. (ingen aning om du läser det här nu men hoppas att du inte tar illa upp isf)
men hon är en jävligt skön tjej i själva verket, pigg och glad hela tiden och man blir själv glad av det, det ÄGER.
Sen har vi Erik, den sköna killen som också ALLTID är glad, idag när jag, mia, klara och nicole stog och pratade inne  i klassrummet kommer han o säger "nu avbryter jag er konversation lite.." varpå alla blir typ "jaha, något speciellt?" och han säger "ville bara säga tack för idag!" hahaha, :)
Sen har vi massa folk som jag inte kan namnet på (fyfy) som också är ursköna, det känns som att vi har gått tillsammans i minst ett år.. fast vi bara har gått i samma klass sedan januari, slutet av januari till och med.

öh. nu ska jag inte besvära er mer.. jag ska STÄDA. wihooo..
så, PUSS!

Kommentarer
Postat av: nicole

Alltså HAHAHAHAHA! Dom personerna. JAG DÖR!!!!!! hahahahha.....HAHahahhah

2010-02-24 @ 19:30:22
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/
Postat av: a

63 år??? wtf? :P

2010-02-24 @ 19:46:40
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: a

alltså på riktigt???:p

2010-02-24 @ 19:47:08
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0