Måndag

hejsan :)
Jag är ledig idag, eller.. ledig.. kanske är ett starkt ord, har sjukt mycket att göra, ska börja skriva på mitt tal som jag ska hålla om en vecka har jag tänkt. Annars blir det nog mycket skrivande på det i helgen, vilket det kommer bli ändå.
Jag ska även läsa boken vi ska ha läst ut till nästa tisdag, The kite runner, och sen ska jag jobba på med orden, som också ska vara klara imorgon, fyfaaaan....
Man ska göra allting direkt när det kommer inte vänta till sista sekunden, inte på högskolan.
Jag tänker iafl belöna mig själv med att titta på ett eller två avsnitt av vampire diaries först, jag är fast..

och snälla, lämna mig ifred :(
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0