kurslitteratur

hallå!
va precis ner o hämtade all min kurslitteratur (två böcker saknas på bilden),
den här dagen är kass.. fast ändå typ jättebra. En liten blandning.
Jag vaknade i natt klockan tre, drömde att det stod en man i mask utanför mitt fönster och nu skulle han komma in.. jag var jätterädd och halvvaken, tvingade mig själv att vakna till ordentligt, för att inte somna in i samma dröm igen liksom.
Nackdelen var att sen kunde jag inte somna. Jag låg vaken från 03.00 till 08.30 ungefär. BRA DÄR.
Detta resulterade också i att jag vaknade halv tre, tittade på klockan och undrade hur i HELVETE jag kunde sova så länge och kom sen på varför.



Jag hade även fått sms ang. min kurslitteratur, den har kommit.. varpå jag såklart gick ner o hämtade böckerna direkt, nästan. Först hittade jag inte, gick in i fel hus, haha. Men jag kom rätt till slut, efter lite förvirring. Sen gjorde jag en onödig sak som att köpa sushi, det var gott.. men onödigt som sagt.

På vägen hem när hade ungefär 100 meter kvar till porten så sa det ritch och min gröna bag var trasig, aja.. jag får skylla mig själv när jag bär tunga grejer i den.. det var synd men jag kan fortfarande ha den, bara att jag inte har något axelband bara.

När jag kom hem kollade jag posten
, hade fått ett stort kuvert med amandas handstil så trodde hon hade varit igång igen. Icke sa nicke när jag öppnade. Det var mitt kvitto från elgiganten, på mobilen.. jag visste inte ens att jag hade glömt det men snacka om service när man skickar hem sånt i efterhand!!! :) Det gillar vi, 5/5 till Elgiganten!

Vi ger även 5/5 till sushin
, den är alltid lika god på SOYA. love it.
Efter maten öppnade jag mina bok-paket, kändes först som att det borde fattas böcker men det gör det inte, förutom en som inte fanns på lager nu och the kite runner som jag har laddat ner på Ebook istället (en elektronisk bok som man läser på datorn istället)

Sen till ännu en bra sak
, i min dictionary låg det en lapp, boken var förstörd (som jag inte ens hade sett), jag ska få kompensation för det, DET gillar vi! :) När det ändå var så dyrt skadar det ju inte att få tillbaka lite pengar.

Nu blev det ett långt och onödigt inlägg
, nu ska jag läsa The whale rider, de nska vi ha läst ut till imorgon, WIHOOO!

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0